· 

Het getal 11, is het een gekkengetal?

Het zal jullie waarschijnlijk niet zijn ontgaan. Wij waren de afgelopen dagen op Ameland. Het was zó fijn daar! We konden heerlijk genieten van het fietsen, zon, zee strand, terras en van elkaar. Heel fijn was het om weer op het terras te zitten.  We vieren dat we 11 jaar bij elkaar zijn en zeg nou zelf, het is een gekkengetal dus gek doen mocht natuurlijk! 

Bij de  Waddenzee kon ik, met op de achtergrond rustige natuurlijke geluiden, een fijne meditatie schrijven: "ontmoet je geliefde". 

 

Het getal 11

Het was 11 maanden geleden dat we op Ameland waren geweest. Regelmatig zie ik het getal 11 voorbijkomen. Op de klok van de magnetron bijvoorbeeld, of op mijn telefoon of op de kassa in de winkel. Wat beteken die dubbele getallen, zie jij ze ook wel eens?

 

Behalve dat 11 een gekkengetal wordt genoemd omdat het alleen te delen is door zichzelf en 1, is het ook een meestergetal. Het getal wil jou en mij iets zeggen.Het moedigt je aan om jezelf te ontwikkelen en dan op een manier die jou en de mensheid kan helpen. Het geeft aan dat je je talenten en vaardigheden mag gaan gebruiken om anderen te helpen. Hoe mooi is dat? 

 

Levensdoel

Hou je ogen en oren open, zodat je informatie kunt ontvangen over jouw doel in het leven. Besteed aandacht aan je gedachten, gevoelens en intuïtie. Mensen die mij kennen weten dat ik met beide voeten op de grond sta, tóch heb ik inmiddels geleerd dat ik ook naar mijn intuïtie, gevoel en gedachten mag luisteren. Het brengt mij dichter bij mijn levensdoel waardoor ik ook anderen kan helpen. Welk pad je ook volgt, weet dat je het niet alleen hoeft te doen.